Subject: 12-9/2024/783 Riigitee 11 Tallinna ringtee Kanama viadukti ümberehitamine ja Rahula kogujatee
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Dec 2024 11:06:28 +0200

Tere

Edastame Elering AS-i kooskõlastuse nr 12-9/2024/783.

Manus on allalaaditav siit: email-2024-12-12_11-05-25.zip 
<https://grupp.elering.ee/index.php?r=files/file/download&id=13412&inline=false&random_code=n6G3BQpvEVP> 
(63 MB). Link on aktiivne kuni 11.01.2025.

Lugupidamisega

Stina Raudsik
Andmehaldur
[email-masked]

Elering AS
Kadaka tee 42, 12915 Tallinn
www.elering.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.