Subject: Lennujaama lõunaala UVK projekti kooskõlastamine
From: Liina Mürk - INFRAGATE <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>,'Laur Kõiv' <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Dec 2024 16:36:35 +0200

Tere!

Esitame kooskõlastamiseks projekti ’’Lennujaama lõunaala kinnistu lähiala
DP ÜVK liitumisrajatiste projekteerimine’’ AS Elveso tellimusel, töö nr
RAE54/19-24.

Projektile on ehitusluba väljastatud ja kõikide võrguvaldajatega sh Rail
Balticaga projekt kooskõlastatud, kuid kahjuks on tekkinud olukord, kus
nimetatud projekt ehitusloa taotluse jooksul läbi EHR-i Transpordiameti
poolt kooskõlastati (09.08.2024 Eve Härm), kuid tänaseks on selgunud, et
kooskõlastati ainult lennundust puudutavat ja sisestati EHRi üldine
kooskõlastus ning ei edastatud projekti edasi teistele osakondadele
tutvumiseks.

Hetkel on käimas ehitushange ja väga palun, et Teil oleks võimalik antud
projekt kiiresti üle vaadata ja väljastada kooskõlastus/tagasiside.

Projekt on leitav siit:

<https://www.dropbox.com/scl/fo/b22o850gu0zmp9pijvhc4/AP34p_Q38TfQkDTF4Rwo
7Kw?rlkey=fm4duj88nnajn1e69civ597u6&st=a7u8pbcf&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fo/b22o850gu0zmp9pijvhc4/AP34p_Q38TfQkDTF4Rwo7
Kw?rlkey=fm4duj88nnajn1e69civ597u6&st=a7u8pbcf&dl=0

Jääme lootma Teie kiirele tagasisidele, palun andke teada, kui on
küsimusi.

Parimate soovidega ja ette tänades

Liina Mürk

Projektijuht

AS Infragate Eesti

Mäealuse 2/3, 12618 Tallinn

Tel:    +372 626 7777

Mob:  +372 56466840

 <http://www.infragate.ee/et/> infragate.ee
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.