Subject: Transpordiameti seisukohad detaiplaneeringu koostamiseks
From: Toomas Šinkarev <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Dec 2024 09:17:08 +0200

Tere

On algatatud detailplaneering Nõo alevikus Tartu tn 3 ja Tartu tn 5 
kinnistutel. Lisatud fail planeeringu algatamise korraldus. Planeeringu 
eesmärk on Tartu tn  3 kinnistul asuva kaubandushoone laiendamine. Kuna 
juurdepääs planeeringualale on Tartu tänavalt (Aiamaa-Nõo kõrvalmaanteelt) 
soovin Transpordiameti seiskohti antud detaiplaneeringu koostamiseks.

Lugupidamisega

Toomas Šinkarev

haldusjuht

Elva Tarbijate Ühistu

7356393

5055937

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.