Subject: LC1702 elektriprojekti kooskõlastus
From: Hövel, Jalmar <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Dec 2024 08:54:04 +0200

Tere

Leonhard Weiss OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti.

Kirjutan seoses elektriprojektiga LC1702 „Haapsalu mnt 45 elektriauto
laadimistaristu liitumine madalpingel, Pärnu linn, Pärnu maakond

Seoses erinevate probleemidega liituja poolt siis palun uuesti kehtivaks
lugeda 11.09.2024 7.1-2/24/14713-2 kooskõlastus.

Saadan uuesti ka allkirjastatud joonised( ainuke muutus on: asendiplaanil
on liituja eskiis uuele tanklale ning liitumiskilp 5m vanast kohast).

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Jalmar Hövel

Projekteerija

Mob +372 53051974

[email-masked]

http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.