Subject: Sõidukite statistika aastatel 2021 - 2023
From: Maris Paju <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Dec 2024 14:08:41 +0200

Tere,

Oleme koostamas andmebaasi, et hinnata maateetranspordist eralduvate 
saasteainete heitkoguseid. Heitkoguste arvutuste üheks olulisemaks osaks 
on muuhulgas sõidukite arv, kategooria ning vastavad Euro standardid.

Olen proovinud leida vajalikku statistikat ka Transpordiameti 
kodulehelt, aga kahjuks ei ole leidnud päris sobivaid andmeid. Lisan 
kirjale kaasa faili, milles on näha, mis kujul antud andmeid vajaksime. 
Andmeid oleks juurde vaja aastate 2021, 2022 ning 2023 kohta. Kas Teie 
kaudu oleks võimalik sellist statistikat saada? Kui mitte, siis oskate 
ehk suunata, kust seda leida võiks?

Ette tänades,

Maris Paju

-- 
Eesti Keskkonnauuringute Keskus / Estonian Environmental Research Centre

Õhukvaliteedi juhtimise osakond / Air Quality Management Department

Marja 4D, 10617 Tallinn

[email-masked]

www.klab.ee

tel.611 2938

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.