Subject: Taotlus liiklusregistrile juurdepääsu saamiseks jalgratturi juhilubade andmete sisestamiseks
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Dec 2024 15:09:15 +0200

Tere

Teile on saabunud kiri Narva Vanalinna Põhikooli dokumendihaldussüsteemist 
Pinal.

Pealkiri: Taotlus liiklusregistrile juurdepääsu saamiseks jalgratturi 
juhilubade andmete sisestamiseks

Registreerimise kuupäev: 12.12.2024
Registreerimisnumber: 1-11/24/65

Dokumendile kehtib juurdepääsupiirang alates 12.12.2024 kuni 11.12.2099.
Alus: AvTS § 35 lg 1 p 12.

Kirja manuses olev dokument on digitaalselt allkirjastatud. ID-kaarti ja 
ID-kaardi lugejat antud dokumendi avamiseks vaja ei ole. Dokumendi avamiseks 
peab arvutis olema DigiDoc programm.
DigiDoc on vabavara ning selle saate alla laadida Sertifitseerimiskeskuse 
kodulehelt https://installer.id.ee/

Lugupidamisega

Irina Koltsova

Narva Vanalinna Põhikooli sekretär

357 2556

[email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.