Subject: RE: Lennuohutus Saaremaal
From: "Kea Toi" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Dec 2024 12:38:25 +0200

Tere

Lähtuvalt Teie kirjast eeldame, et soovite laserid paigaldada Kuressaare 
haigla vahetusse lähedusse. Kuna läheduses asub ka lennuväli ning planeerite 
lasereid kasutada ette teadmata ajal (st lähtuvalt tehtud kõnest 1 min 
jooksul), siis kõige vähem lennuohutust negatiivselt mõjutav lahendus oleks 
laserite suunamine otse taevasse (st maapinna suhtes  täpselt 90 kraadise 
nurga all). Kui olete planeerinud lasereid muud moodi paigaldada, siis palun 
täpsustage oma soove ning anname omapoolse seisukoha selles osas.

Kui eelnevalt pakutud lahendus (kiired otse taevasse) vastab Teie soovidele, 
siis on vajalik edastada laserite täpne asukoht (kaardile kantuna või 
koordinaatidena) ning laserite kasutamise/paigaldamise algus ja lõpp 
(kuupäev ning vajadusel kellaaeg, kui see pole südaöö). Kui laserite 
käitamise eest jääb vastutavaks isikuks keegi teine kui Teie, siis ka tema 
nimi, telefoninumber ja e-maili aadress.

Laserite kasutamisega seoses avaldatakse ka õhusõidukite käitajatele 
suunatud informeeriv teade laserite kasutamisest konkreetses asukohas.

Lugupidamisega

Kea Toi
ATS inspektor
Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakond
Transpordiamet
+372 58529036
www.transpordiamet.ee

-----Original Message-----
From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, December 6, 2024 1:54 PM
To: [email-masked]
Subject: Lennuohutus Saaremaal

Tere Saaremaalt!

Kirjutan teile Kuressaare Haigla Toetusfondist. Meil on suur soov algatada 
annetuskampaania nimega Lootuskiir, selleks soovime kasutada kahte suuremat 
laserit: https://www.ayrton.eu/produit/kyalami/
Periood oleks ca 1 kuu ja sellega oleks üsna kiire.

Laser süttiks umbes minutiks kui keegi helistab annetustelefonile ja saadab 
lootuskiire enda lähedasele, kes viibib sel hetkel haiglas.

Seega kas ja kuidas lennuohtusnõudeid järgides selline tegevus meile 
võimalikuks saaks?

--
Siira tänuga ja head soovides

Marite Vaga
SA Kuressaare Haigla Toetusfond

+ 372 5689 6042
[email-masked]
---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.