Subject: Lennuohutus Saaremaal
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Dec 2024 13:54:04 +0200

Tere Saaremaalt!

Kirjutan teile Kuressaare Haigla Toetusfondist. Meil on suur soov
algatada annetuskampaania nimega Lootuskiir, selleks soovime kasutada
kahte suuremat laserit: https://www.ayrton.eu/produit/kyalami/
Periood oleks ca 1 kuu ja sellega oleks üsna kiire.

Laser süttiks umbes minutiks kui keegi helistab annetustelefonile ja
saadab lootuskiire enda lähedasele, kes viibib sel hetkel haiglas.

Seega kas ja kuidas lennuohtusnõudeid järgides selline tegevus meile
võimalikuks saaks?

-- 
Siira tänuga ja head soovides

Marite Vaga
SA Kuressaare Haigla Toetusfond

+ 372 5689 6042
[email-masked]
---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.