Subject: Võõpsu VK- I etapp kooskõlastamine
From: <[email-masked]>
To: "Maanteeameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Dec 2024 13:05:32 +0200

Tere

Keskkond & Partnerid OÜ koostab AS Põlva Vesi tellimusel Võõpsu aleviku vee- 
ja kanalisatsioonitorustike projekti.

Projekteeritud torustikud ristuvad ning kulgevad paralleelselt 45 
Tartu-Räpina-Värska teega. Torustikud paiknevad nimetatud tugimaantee alal 
ja kaitsevööndis.

Sellest tulenevalt saadan kooskõlastamiseks projekti "Võõpsu aleviku vee- ja 
kanalisatsioonitaristu projekteerimine" (töö nr. 086/2024).

Taotlus koos projekti materjalidega on kättesaadav allolevalt lingilt:

https://www.dropbox.com/scl/fi/chhbpx7n85go58zo58vnt/0862024_TP_V-psu-VK-I.asice?rlkey=4o69b4wf36x0po0u06qx79wcw 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/chhbpx7n85go58zo58vnt/0862024_TP_V-psu-VK-I.asice?rlkey=4o69b4wf36x0po0u06qx79wcw&st=mgxd6den&dl=0> 
&st=mgxd6den&dl=0

Lugupidamisega,

Merilin Lilo
GSM: +372 56 928 354
Tel: +372 7 330 350
E-mail: [email-masked]

Keskkond & Partnerid OÜ
Vasara 50
50113 Tartu

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.