Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Dec 2024 17:03:34 +0200

Tere!

Raasiku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/30168 
aadressile Harju maakond, Raasiku vald, Järsi küla // Jaanikarja // Järsi 
tee // Kangla tee lõik 1 // Käokeele // Kääbiku // Linnakse // Luunimäe // 
Metslooma // Mikuvälja // Mirdi // Mäe // Mäe tee // Mäepõllu // Naerismäe 
tee lõik 2 // Paju // Pärtlipõllu // Roosimäe // Rätsepa // Sambumäemaa // 
Vana-Linnakse // Kalesi küla, 11300 Lagedi-Aruküla-Peningi tee // Kulli 
küla, Heinapõllu tee 13 // Lõvisüdame // Metsaküla tee // Raba tee // 
Rasmuse // Segasumma // Suuresti // Tobi // Tooma // Uus-Suuresti // 
Vana-Eriku // Viimsi metskond 68 // Väike-Suuresti (Lasnamäe-Aruküla 110 kV 
õhuliin nr L164) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: kavandatav ehitus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27199347>  (menetlus nr: 
464328), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Raasiku Vallavalitsus) või menetleja (ARVO TÄKS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister