Subject: [EBATURVALINE] -11152 Kirdalu-Kiisa tee km 3,67 ja Lillemäe tee ristumiskoht
From: "Indrek Pain" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Dec 2024 14:48:05 +0200

Tere!

Anname teada, et mahasõit on valmis, andke palun teada, millal tulete üle 
vaatama.

--
Lugupidamisega

Indrek Pain
Projektijuht
mob: +372 5125652
e-post: [email-masked]

Conrec Infra OÜ
Viru väljak 6, 10153 Tallinn
tel: +372 6334200
www.conrec.ee

On 5. Nov 2024, at 15:58, [email-masked] wrote:

Tere

Informeerin, et oleme teatise kätte saanud ning tähelepanekuid selles osas 
ei ole, saate töödega alustada. Kui mahasõit on valmis, siis palun sellest 
informeerida Transpordiametit aadressil [email-masked]. Peale info 
laekumist vaatame mahasõidu kohapeal üle. Kui see vastab sõlmitud lepingule 
ja selle tingimustele, siis saame tööd vastu võtta ning sellest hetkest 
algab lepingus viidatud garantiiperiood.

Tööde teostamisel pidada kinni kooskõlatatud ajutise liikluskorralduse 
projektist ja selle kooskõlastuse tingimustest, sh teavitada töödest 
Transpordiameti Liiklusjuhtimiskeskust.

Lugupidamisega

/Martti Lilleste/
/Korrashoiu projektijuht/
/Korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond/
/[email-masked], +372 5304 5911/
www.transpordiamet.ee
Transpordiamet
Valge 4 / 11413 Tallinn

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.