Subject: Metsa 12201:001:0114 kü piiride muutmine
From: Marek Tammemäe | AV Geodeesia <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Fri, 6 Dec 2024 08:35:53 +0200

Tere

Mul paluti teha Alutaguse vallas Alajõe külas Metsa ja Metsaku piiride 
muutmine. Mul on Teile küsimus- nimelt kulgeb Metsa kü piir 8,0 meetri 
kaugusel Kauksi-Vasknarva tee teljest. Aga samas kõrval asub Puhkekodu 
alajaama piir kulgeb 7,0 meetri kaugusel tee teljest. Kuna piirimärgid 
on vaja taastada, siis milline on Transpordiameti seisukoht? Lisan 
manusesse plaanid ja piiriprotokollid.

-- 

*Marek Tammemäe**http://www.av-geodeesia.ee/signature/dot.jpg*52 92 
609http://www.av-geodeesia.ee/signature/[email-masked]

http://www.av-geodeesia.ee/signature/spacer.gif

AV Geodeesia OÜ Otsa tn 11-1 Liikva küla Harku vald
tel +372 5292609
[email-masked] 
http://www.av-geodeesia.ee/signature/dot.jpgwww.av-geodeesia.ee 
<http://www.av-geodeesia.ee>

http://www.av-geodeesia.ee/signature/av_geodeesia-logo.jpg

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.