Subject: Webdesktop: Vaideotsus Kiili Vallavalitsuse 06.08.2024 korralduse nr 297 peale esitatud vaide lahendamiseks
From: "Kiili Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Dec 2024 10:55:51 +0200

Edastan Kiili Vallavalitsuse 03.12.2024 korralduse nr 481 "Vaideotsus Kiili 
Vallavalitsuse 06.08.2024 korralduse nr 297 peale esitatud vaide 
lahendamiseks".

Lugupidamisega

Kadri Tuisk
teabehalduse spetsialist
[email-masked]
6790240

Konfidentsiaalsusteade: Elektrooniline kiri koos manustega on edastatud 
ainult adressaadina märgitud isiku(te)le. Kiri võib sisaldada 
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille autori kirjaliku 
nõusolekuta kolmandatele isikutele avaldamine, edastamine ja salvestamine on 
keelatud. Palume kiri koos manustega kustutada juhul, kui kiri on teile 
saadetud ekslikult ja te ei ole kirja adressaadina märgitud isikuks.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.