Subject: Elektritööprojekti kooskõlastamine. Hepta Group Energy OÜ töö nr. 11370P_JT2902
From: "Vlad Romanjuk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Ruth Koppel" <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Dec 2024 15:08:08 +0200

Tere!

Saadame teile kooskõlastamiseks elektritööprojekti, mis on korrigeeritud 
vastavalt 08.10.2024 saadud märkustele (nr 7.1-2/24/15844-2). Manuses oleval 
DigiDoc-failil leiate:

*	projekti asendiplaani,
*	ristmevälja joonised,
*	seletuskirja,
*	IKÕ ala plaanid,
*	ning TODESIGN OÜ poolt koostatud mahasõidu projekti koos Tallinna mnt 22 
omaniku kooskõlastusega.

-- 

Lugupidamisega

Vlad Romanjuk

Electrical Designer | Projekteerija

+372 5576433

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4yJQmhjH81FirFhfM_I9XtQkOofFk_dRjB-ZsKXSw6BlN_0H4m1i44cB4z0WXuz9mSmu2WFI2l5SGaB>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.