Subject: Liiklusohutusprogrammi 2025. aasta elluviimiskava ülevaatamine
From: Tööinspektsioon <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Dec 2024 16:35:08 +0200

Tere !

Täname pöördumise eest seoses Liiklusohutusprogrammi 2025. aasta 
elluviimiskava ülevaatamisega.

Saadan ülevaate punktidele 1-5:
1) Tööinspektsiooni 2025 aasta tegevused jäävad samaks. Kontrollide maht 
peaks jääma samaks ning maksumus tõuseb natukene 112 000 pealt 115 000-ni.
2) Tegevused toimusid plaanipäraselt ja jätkuvad aastal 2025.
3) Ei ole tegevusi, millega 2025 aastal ei ole võimalik alustada.
4) Ära langenud tegevusi ei ole.
5) Täiendavad tegevusi ei ole.

-- 
Lugupidamisega

Jüri Milov
juhtiv tööinspektor
Tööinspektsioon
--------------------------------------
[email-masked]
5396 7642

www.ti.ee
iseteenindus.ti.ee

Tööinspektsioon - asjatundlik, usaldusväärne, lahendustele orienteeritud

Käesoleva e-kirja sisu ja sellele lisatud dokumendid on mõeldud kasutamiseks 
ainult adressaadile ja võivad sisaldada teavet, mis on konfidentsiaalne või 
muul viisil kaitstud avalikustamise eest. Teates sisalduva informatsiooni 
igasugune kasutamine, kopeerimine, avaldamine või levitamine on keelatud. 
Kui olete saanud antud sõnumi ekslikult, siis palume teil võtta ühendust 
selle saatjaga ja kustutada teade ning kõik koopiad ja manused.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.