Subject: [Muinsuskaitseamet: Väljaminev dokument] Kultuurimälestiste reg-nr 31005, 30978, 30979 ja 30945 kaitsevööndite muutmine
From: "Muinsuskaitseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Nov 2024 19:15:20 +0200

Tere

Muinsuskaitseamet algatas arheoloogiamälestiste reg-nr 31005, 30978, 30979 
ja 30945 kaitsevööndite muutmise. Vastavalt muinsuskaitseseaduse § 17 
lõikele 1 saadame eelnõu tutvumiseks ja arvamuse avaldamiseks.

Palume põhjendatud arvamus saata Muinsuskaitseameti e-posti aadressile 
[email-masked] esimesel võimalusel, kuid hiljemalt 12.12.2024.
Lugupidamisega
-- 
Maili Roio
allveearheoloogia nõunik
[email-masked]
5572041

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.