Subject: [Webdesktop:] Maaparanduse ehitusloa andmine (Luige-Kangro REK 2023)
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Nov 2024 14:30:02 +0200

Maaparanduse ehitusloa andmine (Luige-Kangro REK 2023)

Põllumajandus- ja Toiduameti Põhja regioon andis 27.11.2024 otsusega nr 
6.1-3/45969 Riigimetsa Majandamise Keskusele maaparandusehitise ehitusloa 
Harju maakonnas Kiili vallas Kangru alevikus asuvate maaparandusehitiste 
rekonstrueerimiseks ja maaparandussüsteemi teenindava Luige tee ehitamiseks 
(toimiku nimi „Luige-Kangro REK 2023“).

Transpordiamet oli ehitusloa andmise menetlusse kaasatud ja kooskõlastas 
otsuse eelnõu 18.11.2024 saadetud e-kirjaga.

Otsuse avalike andmetega saab tutvuda maaparandussüsteemide registris (MSR) 
https://portaal.agri.ee/avalik/#/maaparandus/msr/toimik, sisestades toimiku 
nime (Luige-Kangro REK 2023) ja toimikust valides teenuse „Maaparanduse 
ehitusloa andmine“.

Vajadusel saab täiendavat informatsiooni:
Taivo Toms, tel 5349 8686, [email-masked]

Lugupidamisega

Anu Isberg
Peaspetsialist
Põhja regioon
Põllumajandus- ja Toiduamet

Saku esindus
Teaduse 2, Saku, Harjumaa 75501
https://pta.agri.ee/

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult e-kirja 
adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks ettenähtud 
teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.