Subject: RB Harju I pikiprofiilid
From: "Reimo Alas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: 'Laur Kõiv' <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Nov 2024 14:55:01 +0200

Tere!

Edastan üle vaatamiseks ja kooskõlastamiseks RB Harju I pikiprofiilid.
Vastavalt saadavale kooskõlastusele/märkustele korrigeerime vajadusel
teised projektdokumentatsiooni osad ja saadame seejärel tervikprojekti
kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Reimo Alas

Projektijuht

OÜ Keskkonnaprojekt

Tel +372 50 79 042

[email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.