Subject: Tallinna mnt 2 detailplaneeringu arutelu
From: Cerly Marko Järvela <[email-masked]>
To: "Toomas Nael" <[email-masked]>, "Rain Terras" <[email-masked]>, "Antti Moppel" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Marje-Ly Rebas" <[email-masked]>, "Andre-Andy Bernhardt" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Nov 2024 15:46:38 +0200

Tere.
 
Rapla linnas
<https://rapla.ee/algatamine/-/asset_publisher/QWCIfTwUVv1I/content/tallin
na-mnt-2-rapla-linn?redirect=https%3A%2F%2Frapla.ee%2Falgatamine%3Fp_p_id%
3D101_INSTANCE_QWCIfTwUVv1I%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p
_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-1%26p_p_col_pos%3D1%26p_p_col_count%3D2
> Tallinna mnt 2 detailplaneeringu koostamisel, mis algatati juba 2017.
aastal on jõutud surnud punkti, millest ei osata edasi minna. 2021. aastal
koostatud
<https://rapla.ee/valla-objektid/-/asset_publisher/pR2tEIr4Hmjo/content/ta
llinna-maantee-eskiis?redirect=https%3A%2F%2Frapla.ee%2Fvalla-objektid%3Fp
_p_id%3D101_INSTANCE_pR2tEIr4Hmjo%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal
%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-1%26p_p_col_pos%3D1%26p_p_col_cou
nt%3D2> riigitee eskiisidest ei täitnud piirkonna maaomanike ootusi ükski,
samas toob 2024. aastal piirkonnale koostatud
<https://rapla.ee/documents/17843026/40190123/24030_LOA_Aruanne.pdf/80e8c1
50-0fec-4f57-9724-faddf2e2e35c> liiklusohutuse audit välja mitmed
probleemsed asjaolud liikluskorraldusega seoses. Tallinna mnt 2 maaüksusel
paiknevad eluliselt olulised teenused, mistõttu tuleb mingil viisil leida
võimalused nende teenuste pakkumist jätkata ning kavandada ka arengut.
Teen ettepaneku planeeringuga jätkamise võimalusi Transpordiameti,
omavalitsuse ja arendaja ringis arutada.
 
Transpordiametilt on
<https://rapla.ee/documents/17843026/20438332/Maanteeamet_kiri_Template_17
-00012_294.asice/92bb41de-b20e-4f1d-ad7f-840bfb58d1bd> 2017. aastal antud
lähteseisukohad ja
<https://atp.amphora.ee/raplavv2017/index.aspx?o=923&o2=923&itm=371667>
2020. aastal eskiislahenduse kohta sisukoht.
 
Palun koosolekukutsega nõustumisega anda märku aja ja koha sobivusest või
mittesobivuse korral pakkuda alternatiivseid aegu. Võimalik on osaleda ka
Teamsi vahendusel, kuid näost näkku on arutelu kahtlemata vahetum.

Cerly-Marko Järvela
vallaarhitekt
__________________________________________________________________________
______
Microsoft Teams  <https://aka.ms/JoinTeamsMeeting?omkt=et-EE> Need help? 
 
<https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_NDI0YjVmYjYtZWYyNi
00MDhiLWIwNzItY2U4MmY2Yjc0OTIw%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%22b1f
983dc-b233-47cb-bfc5-64c5668a3087%22%2c%22Oid%22%3a%22a7a0f7d6-74ed-4afa-9
e03-014216b2eadb%22%7d> Join the meeting now 
Meeting ID: 366 109 304 215 
Passcode: FB6r52n4 
  <rtfimage://> 
For organizers:
<https://teams.microsoft.com/meetingOptions/?organizerId=a7a0f7d6-74ed-4af
a-9e03-014216b2eadb&tenantId=b1f983dc-b233-47cb-bfc5-64c5668a3087&threadId
=[email-masked]&mes
sageId=0&language=et-EE> Meeting options 
__________________________________________________________________________
______

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.