Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Nov 2024 11:24:29 +0200

Tere!

Võru Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/08759 aadressile Võru maakond, Võru linn, Luha tn 35// 37// Pikk tn 
19e// 8a// Pikk tänav// Võru vald, Võrumõisa küla, 2 
Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee// 65 Võru-Räpina tee// Hollo// Suurevälja// 
Valsiniidu// Võru metskond 240// 54// 56// 58// Võrumõisa kõrgepinge// 
Võrusoo küla// Jõeniidu// Jüri// Metsaveere (null) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Õhuliin planeeritud üle maanteede.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27189112>  (menetlus nr: 
462691), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Võru Vallavalitsus) või menetleja (RISTO KIKKAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister