Subject: LC2643 elektriprojekti tehnilised tingimused
From: Hövel, Jalmar <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Nov 2024 12:17:12 +0200

Tere

Leonhard Weiss OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti.

Kirjutan seoses elektriprojektiga LC2643 „ Metsise tee DP ala liitumine,
Pappsaare küla, Pärnu linn, Pärnu maakond“.

Saadan Elektrilevi OÜ tehnilise lahenduse Keskpinge maakaabli
paigaldamiseks 60 Pärnu – Lihula tee km 6,02 – 7,50 kergliiklus tee
kõrvale.

Sooviks teada kas on vastuväiteid/ tingimusi kaabli paigaldamiseks antud
piirkonda?

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Jalmar Hövel

Projekteerija

Mob +372 53051974

[email-masked]

http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.