Subject: Teavitus ja kutse
From: <[email-masked]>
To: "'Transpordiameti klienditugi'" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Nov 2024 03:27:38 +0200

Tere!

Teatame Tugev Partner OÜ Võrumaa autokooli veoautojuhi täienduskoolituse
eksami toimumisest pühapäeval 08.12.24 kell 17.00 ja bussijuhi
täienduskoolituse eksami toimumisest esmaspäeval 09.12.24 kell 14.15
Võrus, Räpina mnt.1a

Samuti teatame bussijuhi kiirendatud ametikoolituse eksami toimumisest
reedel 13.12.24 kell 12.30 Võrus, Räpina mnt.1a

Kutsume Teid võimalusel osalema!

Parimatega

Raul Kell

Autokooli juhataja

503 2062

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.