Subject: Liiva aktiivse tarbevaru kooskõlastamisest Pärnumaal Surju-Saunametsa kõrvalmaantee nr 19344 kaitsevööndis
From: Ain Põldvere <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Kauri Kiiman" <[email-masked]>, "Siim Eensoo" <[email-masked]>
Date: Sun, 24 Nov 2024 19:22:29 +0200

Tere!

Maavarauuringud OÜ teeb aktsiaseltsile Tariston geoloogilist uuringut
Pärnumaal Saunametsa II uuringuruumis. Uuringutega piiritletud liivavaru
ulatub 160 m pikkusel lõigul Surju - Saunametsa kõrvalmaantee
kaitsevööndisse ja varuala piir jääb lähimast teekatte servast kuni 10 m
kaugusele. Tee kaitsevööndisse ulatuva varuala asukoht on märgitud
Saunametsa II varu plaanil. Kuna piirkonnas teede ehituseks sobivat
materjali napib, siis palume teie kooskõlastust nimetatud alale liiva
varu aktiivse ehk kaevandatavana arvele võtmiseks ja tingimusi selle
kaevandamiseks. Lisatud varu plaan, geoloogilise uuringu luba ja varuala
dwg failina.

Lugupidamisega
Ain Põldvere
Maavarauuringud OÜ
tel 5104753

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.