Subject: FW: Tõnumaa turbatootmisala väljaveotee mahasõidu projekteerimistingimuste taotlus
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Nov 2024 14:25:51 +0200

Tere.

Palun mulle täitmiseks, on varem olnud.

Tervitades

Merike

From: Kristel Veersalu <[email-masked]>
Sent: Tuesday, November 26, 2024 2:04 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Tõnumaa turbatootmisala väljaveotee mahasõidu
projekteerimistingimuste taotlus

Tere

Edastan projekteerimistingimuste taotluse Tõnumaa turbatootmisala
väljaveotee mahasõidu rajamiseks.

Taotlus lisatud manusena.

Lugupidamisega

Kristel Veersalu

Diplomeeritud mäeinsener

OÜ Inseneribüroo STEIGER

Männiku tee 104, 11216 Tallinn

M: +372 5632 8062

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.steiger.ee/> www.steiger.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.