Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Nov 2024 11:33:45 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusloa 
taotlust nr 2411371/12714 aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Aandu küla, 
20127 Aandu tee// Elektri// Vardi metskond 83// Viigi// Viigi tn 3// Viigi 
tänav L1// Kadaka küla, Araka// Kadaka// Kassi// Niine-Põllu// Oja// 
Uue-Lepiku// Kohila alev, Vabaduse tn 15d// Lohu küla, Odrapõllu// 
Tuhkruraja// Ülevälja// Mälivere küla, Hinno// Hinnu// Hinnu tee// 
Jaanimardi// Karu// Kivimäe// Liinialuse// Lohu-Kooli// Mäe// Nurga// 
Rehepapi// Saueaugu// Tõnu// Vahastu metskond 270// 76// 79// Rootsi küla, 
Ahjualuse// Joosepi// Kungla// Kuusemetsa// Kännuvärava// Liivamäe// Männi// 
Männiplatsi// Tammetõru// Teedevahe// Toominga// Rapla vald, Alu-Metsküla, 
88// Aranküla, 15 Tallinn-Rapla-Türi tee// 6690112 Alu-Tallinna maantee L3// 
Kivissilla// Kooli// Kople// Reinumardi// Hagudi alevik, 6690690 Raudtee 
tänav// 6691030 Kooli tänav// Kooli tn 11// Liini park// Hagudi küla, 
Eestmetsa// Jürika// Kubja-Tiidu// Rabametsa// Staadioni tee 6// 207// Kuku 
küla, 20113 Hagudi-Kodila tee// Arakaaluse// Arakametsa// Kasteheina// 
Kubja// Maaraja// Maasika// Matsi// Näägo// Nõlvaku// Palu// Raudteeääre// 
Soosambla// Tallinna-Rapla raudtee 570// 710// Turbaraba tee// Rapla linn, 
15 Tallinn-Rapla-Türi tee L6// 6692073 Võsa tänav L4// 6692104 
Rapla-Kaerepere kergliiklustee L4// Kõrgepinge// Veersalu park// Vesiroosi 
tervisepark// Võsa tn 41// Ridaküla, 6690303 Pähklisalu tee// 
Esko-Väljapera// Lodimäe// Mäe-Uuetoa// Soenametsa// Uusküla veehaare// 
Vana-Regasauna// Röa küla// Jakobi// Jakobimetsa// Juurdepääsutee lõik 390// 
400// 41001// Mõttuse// Perevälja// Röa// Tamme// Tammenurga// Tõnise// 
Tõnisemetsa// Väljapere// Uusküla, 20143 Rapla-Aranküla tee// Eiko// Laane// 
Liini// Tihno// Uuetoa (L186 Kohila - Rapla 110 kV õhuliin) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotleja LEONHARD WEISS OÜ (registrikood 
12083348) esitas Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile (TTJA) 
ehitisregistri kaudu kasutusteatise nr 2411371/12714 Rapla maakonnas Rapla 
vallas Kuku külas ümberehitatud õhuliini kasutamiseks. Vastavalt 
ehitusseadustiku § 48 lg 5 p 2 edastab TTJA kasutusteatise menetluse 
kooskõlastamiseks. Ümberehitus on tehtud projektis esitatud mahus. 
Ehitisregistris olev kuju on kogu rajatise kohta. Palume kooskõlastuse 
andmisel lähtuda taotluse juures olevast ehitusprojektist.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27181800>  (menetlus nr: 
461112), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MARI MALTIS) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister