Subject: Tehnilised tingimused- Vaela 59, ringristmiku projekteerimise kohta
From: "Andrejus Musatovas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Nov 2024 11:25:43 +0200

Tere

Soovin kätte saada Transpordiameti poolt tehnilised tingimused
ringristmiku ehitamiseks / projekteerimiseks vastavalt allkirjastatud
halduslepingule. Manuses on haldusleping ja selle väljavõtte siit:

Detailplaneeringu ligipääsu lahenduse aluseks tuleb võtta Teedeprojekt OÜ
poolt koostatud Riigitee nr 11115 Kurna–Tuhala km 2,196–4,556 ja riigitee
nr 11507 Kangrumetsa tee km 0,000–0,550 eskiisprojekt. Täpsem lahendus on
esitatud punktis 3.3.5 (Ristumine riigiteega nr 11502 Kurna tee). Vaela
külas Hansu, Aidamehe ja Vaela tee 59 detailplaneeringust huvitatud isiku
kohustus on välja ehitada ringristmik vastavalt eelpool mainitud
Teedeprojekt OÜ eskiisprojektile ja sealt juurdepääsutee planeeritavale
alale. Moodustatavad transpordimaa kinnistud kuhu planeeritakse uued
sõidu- ja kõnniteed min laius peab olema 20,0 m (planeeritavate sõiduteede
min laius 7 m ja kõnniteede min laius 2 m). Planeeringus tuleb näidata
lahendus ligipääsuks Ringi (30401:001:1511) kinnistule.

Ka manuses on indikatiivne liiklusskeem detail planeeringu teostaja poolt.

Pagarbiai / Best regards,
Andrejus Musatovas
Project manager
Construction management division
UAB “SIRIN Development”
A. Vivulskio st. 7-1, LT-03162, Vilnius
Mob.: +372 58 173 654
Email: [email-masked]
www.sirin.eu

CONFIDENTIALITY NOTE: The content of this email is confidential and
intended for the recipient specified in message only. It is strictly
forbidden to share any part of this message with any third party, without
a written consent of the sender. If you received this message by mistake,
please reply to this message and follow with its deletion, so that we can
ensure such a mistake does not occur in the future.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.