Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Nov 2024 08:08:12 +0200

Tere!

Tartu Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/12749 
aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Kõrveküla alevik, 22210 
Kõrveküla-Lähte tee L3// Hariduse tn 8// Kiisa tee// Otsa tn 2// Otsa 
tänav// Sinilille tänav// Vallimetsa tn 13// Vallimetsa tänav// Vasula tee 
14// 16// 20// 22// 22a// 24// 26// 28// 30// L2 (Passiivse elektroonilise 
side juurdepääsuvõrgu rajamine) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Teie 07.05.2024 nr 7.1-2/24/7176-2 ehitusteatise 
kooskõlastuse tingimustest tulenevalt saadan kasutusteatise 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27188570>  (menetlus nr: 
460110), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Vallavalitsus) või menetleja (KADRI TATTAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister