Subject: [Webdesktop:] Maaparanduse ehitusloa andmisest ja keskkonnamõju hindamise algatamata jätmisest TEAVITAMINE (RMK Albu-Vetepere REK JA EHITUS 2022)
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Nov 2024 15:15:01 +0200

Tere

Tulenevalt keskkonnamõju hindamise ja keskkonnajuhtimissüsteemi seaduse § 12 
lõikest 1¹ teatame, et Põllumajandus- ja Toiduamet on 25.11.2024. a otsusega 
nr 6.1-3/45547 jätnud algatamata keskkonnamõju hindamise ja andnud 
Riigimetsa Majandamise Keskusele (registrikood 70004459) maaparanduse 
ehitusloa Järva maakonnas Järva vallas Vetepere külas maaparandusehitiste 
rekonstrueerimiseks ja ehitamiseks KOBRAS OÜ (registrikood 10171636) 
koostatud ehitusprojekti „Albu-Vetepere rek ja ehitus 2022“, kaust 2 
(maaparandussüsteemid) (versioon V03; töö nr 2023-276) alusel.

Transpordiamet oli ehitusloa andmise ja keskkonnamõju hindamise algatamata 
jätmise menetlusse kaasatud Põllumajandus- ja Toiduameti 11.11.2024. a 
kirjaga nr 6.1-3/28909-6.

Otsuse avalike andmetega saab tutvuda maaparandussüsteemide registris (MSR) 
https://portaal.agri.ee/avalik/#/maaparandus/msr/toimik, sisestades toimiku 
nime (RMK Albu-Vetepere REK JA EHITUS 2022) ja toimikust valides teenuse 
„Maaparanduse ehitusloa andmine“.

Lugupidamisega

Kristi Torp
peaspetsialist
Paide esindus
Ida regioon
Põllumajandus- ja Toiduamet
______________________________
[email-masked]
+372 5866 6149
Pärnu tn 58, Paide 72712 / https://pta.agri.ee/

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult e-kirja 
adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks ettenähtud 
teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.