Subject: Piiri kättenäitamise kutse, Kaasiku
From: Viivika Nõmberg <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 24 Nov 2024 21:22:53 +0200

PIIRI KÄTTENÄITAMISE KUTSE

Transpordiamet

16123 Hosby-Einbi tee (52001:004:0016 ja 52001:005:0019) ja 16124
Pasleparanna tee (52001:004:0017) katastriüksuste omaniku esindaja 

Piiri asukoha maastikul kättenäitamise põhjus

Teatan Lääne maakonnas Lääne-Nigula vallas Paslepa külas / Pasklep asuva
Eesti Vabariigile kuuluva nimetatud katastriüksusega piirneva Kaasiku
(52001:005:2001) katastriüksuse jagamisest ja mõõdistamisest.

Ühisel mõõdistatud piiril on 5 ühist piiripunkti nr 6,7,8,9 ja 13, vt Lisa
1.

Piiripunktides nr 6 ja 13 on piirimärkideks olemasolevad piirikivid.

Piiripunktides nr 7 ja 8 paigaldatakse metalltorud katastriüksuse piirile.

Piiripunktis nr 9 on piirimärgiks olemasolev metalltoru.

Piir piiripunktide nr 6-9 vahel on endise Kaasiku katastriüksuse
piiriprotokollis kirjeldatud kulgevana mööda maantee eraldusriba piiri, kuid
kaugus tee teljest on kirjeldamata. Katastriüksuse plaanil on teemaa
laiuseks kujutatud 12 m.

Kuuse katastriüksuse piiriprotokollis samuti on teeäärne piir kirjeldatud
kulgevana mööda maantee eraldusriba piiri, kuid kaugus tee teljest on
kirjeldamata. Katastriüksuse plaanil on teemaa laiuseks kujutatud 12 m.

Piiripunktis nr 6 olev piirikivi asub reaalselt 6.7 m kaugusel ja
piiripunktis nr 9 olev metallvai 6.0 m kaugusel tee teljest.

16123 Hosby-Einbi tee katastriüksuste piiriprotokollis on katastriüksuste
piirid kirjeldatud 6 m tee teljest mõlemale poole ning ühildatuna
katastriüksustega, sh Kaasiku ja Kuuse katastriüksustega. 

Võrreldes olemasolevaid aluskaarte (ortofotod), siis tee olulist nihkumist
ajas ei ole toimunud.

Maamõõtja ettepanek: Kuna endise Kaasiku katastriüksusega ühisele piirile
lisandub uusi katastriüksuseid ja piiripunkte, siis piiripunktide kauguseid
tee teljest mitte kirjeldada ja piir piiripunktide nr 6-7-8-9 vahel
kirjeldada kulgevana sirgjooneliselt.

Piiripunkti nr 13 kaugust tee teljest ei ole endise Kaasiku katastriüksuse
piiriprotokollis kirjeldatud ja ei ole ka katastriüksuse plaanil teega
piirnemine kujutatud.

Nõmme katastriüksuse piiriprotokollis on piir kirjeldatud kulgevana tee
eraldusriba piiri, kuid kauguseid ei ole kirjeldatud. Katastriüksuse plaanil
on teemaa laiuseks kujutatud 12 m.

16124 Pasleparanna tee katastriüksuse piiriprotokollis on katastriüksuse
piirid kirjeldatud 6 m tee teljest mõlemale poole ning ühildatuna
katastriüksustega, sh Kaasiku katastriüksusega. 

Piiripunkti tegelik kaugus on 8.0 m tee teljest.

Võrreldes olemasolevaid aluskaarte (ortofotod), siis tee olulist nihkumist
ajas ei ole toimunud.

Maamõõtja ettepanek: Piiripunkti nr 13 kaugust tee teljest mitte kirjeldada.

Aeg ja koht

Piiri ja piirimärkide kättenäitamine toimub nimetatud katastriüksustel
looduses. 

Kutsun Teid piiri ja piirimärkide kättenäitamisele kolmapäeval 4.12.2024
kell 12.00. Kohtumispaigaks on piiripunkt nr 6, vt Lisa 1.

Ilmumata jätmise või kirjaliku seisukoha esitamata jätmise tagajärjed

Oma osalemisest või mitteosalemisest palun teavitage mind sellest kirja
lõpus oleva e-maili

või telefoni teel. Samadel kontaktidel saate esitada ka täiendavaid
küsimusi.

Piiri kättenäitamisele võite saata ka esindaja. Palun mind sellest eelnevalt
teavitada ja esitada

mulle esindust tõendav volikiri.

Kutse saatmisega loetakse piirimärkide asukohad ja nende alalhoiu kohustus
kinnisasja

omanikule teatavaks tehtuks ja omanik piiride asukohaga nõustunuks
(maakatastriseaduse §

17 lõige 6), välja arvatud juhul, kui ilmneb piiride kindlakstegemise
vajadus.

Kui Teil on piiri ja piirimärkide kohta märkusi, tuleb need esitada
hiljemalt piiri kättenäitamisel maastikul. Teie poolt esitatud märkused,
taotlused ja seisukohad kantakse piiriprotokolli.

Palun kindlasti mind teavitada, kas osalete või mitte, ilma eelneva
teavitamiseta piiri ja piirmärkide kättenäitamist ei toimu ning loen piirid
ja piirimärgid kätte näidatuks ilma märkusteta.

Piiriprotokolli allkirjastamine

Pärast piiri kättenäitamist koostatakse 3 tööpäeva jooksul piiriprotokoll,
mida saate

allkirjastada digitaalselt. Digitaalse allkirjastamise võimaluse puudumisel
teavitage mind

eelnevalt ning sellisel juhul saate piiriprotokolli allkirjastada käsitsi
paberil.

Piirimärkide alalhoiukohustus

Kinnisasja omanik peab tagama piirimärgistuse säilimise. Te ei või
piirimärke iseseisvalt muuta ega ümber paigutada (asjaõigusseaduse § 128 lg
2).

Lugupidamisega

Viivika Nõmberg

Litsentseeritud maakorraldaja

Tegevuslitsents nr 682 MA-k

tel                    +372 56 483 119

e-post               <mailto:[email-masked]> [email-masked]
(eelistatud sidevahend)

 

Kutsele on lisatud katastriüksuste ühine piirikirjeldus koos selgitava
skeemiga.

Piirikirjeldus - Lepametsa

Pp nr

Piiripunkti vorm

Piiri kulgemise viis

Paigalduse info

Märkus

Piir kindlaks tehtud

6

piirikivi

sirgjooneline

olemasolev

-

-

7

metalltoru

-

paigaldatud

-

-

Piirikirjeldus - Haavametsa

Pp nr

Piiripunkti vorm

Piiri kulgemise viis

Paigalduse info

Märkus

Piir kindlaks tehtud

7

metalltoru

sirgjooneline

paigaldatud

-

-

8

metalltoru

-

paigaldatud

-

-

Piirikirjeldus - Mõisametsa

Pp nr

Piiripunkti vorm

Piiri kulgemise viis

Paigalduse info

Märkus

Piir kindlaks tehtud

8

metalltoru

sirgjooneline

paigaldatud

-

-

9

metallvai

-

olemasolev

-

-

Piirikirjeldus - Männimetsa

Pp nr

Piiripunkti vorm

Piiri kulgemise viis

Paigalduse info

Märkus

Piir kindlaks tehtud

13

piirikivi

-

olemasolev

-

-

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.