Subject: Kutse
From: Ülle Randmaa <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Nov 2024 14:07:39 +0200

Tere

Kehtna Kutsehariduskeskus teatab, et veoautojuhi ja bussijuhi
täiendkoolituse lõpueksam  toimub 01.detsembril 2024.a. Kehtna
Kutsehariduskeskuse Tehnikamaja klassis 202 algusega kell 16:15  aadressil
Staadioni 12 Kehtna alevik.

Kirja alus: Majandus- ja taristuministri määrus nr 29 „Autojuhi ameti- ja
täienduskoolituse kord, koolituse õppekavad, nõuded autojuhi koolituse
korraldamise õppekavale ja õppekava koostamisele, nõuded autojuhi
teadmistele ja oskustele ning pädevustunnistuse vorm“ § 6 lg 7.

Parimate soovidega

Tehnikavaldkond

Assistent

Ülle

487 5332

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.