Subject: Kooskõlastus/heakskiit nr 50293 on antud (13047 Asulakoht, 13047 Asulakoht; Riigitee 3 Jõhvi–Tartu–Valga km 143,9-147,4 asuvale Külitse–Järiste lõigule jalgratta- ja jalgtee ehitamise põhiprojekt. Teedeehituslik osa.)
From: "Register.Muinas.ee" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Nov 2024 14:26:11 +0200

Lugupeetud Transpordiamet!

Teie esitatud dokumendile nr 50293 
<https://register.muinas.ee/citizen.php?menuID=approval&action=view&id=15939> 
on antud kooskõlastus/heakskiit.

Dokumendi andmed:
Liik: Konserveerimis-, restaureerimis- või ehitusprojekt.
Mälestis: 13047 Asulakoht, 13047 Asulakoht
Pealkiri: Riigitee 3 Jõhvi–Tartu–Valga km 143,9-147,4 asuvale 
Külitse–Järiste lõigule jalgratta- ja jalgtee ehitamise põhiprojekt. 
Teedeehituslik osa.
Koostaja: Selektor Projekt OÜ
Kooskõlastuse saaja: Selektor Projekt OÜ

Juhul, kui on tegemist projekti/tegevuskava kooskõlastamisega, siis vajaliku 
tööde loa taotluse või teatise saate esitada registris (vasakul menüüs 
rubriik "Tööd mälestisel", siis kas "Tööde lubade taotlused" või "Teatised" 
ning siis vajutada nupule "+Lisa" - 
https://register.muinas.ee/citizen.php?menuID=workpermitapplication).

Lugupidamisega
Muinsuskaitseamet

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.