Subject: Risti Kool selgitustaotlus
From: "Kristo Matson" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Age Enni" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Nov 2024 14:42:22 +0200

Tere

Pöördume Maanteeameti poole Risti Koolist Lääne-Harju vallast Harjumaalt.

Oleme mures õpilaste ohutuse pärast, täpsem info pöördumises, mis on
lisatud kirjale manusena.

lugupidamisega

Kristo Matson

Risti Kooli direktor

tel 6081234

mob 53402075

ristipk.edu.ee

Lääne-Harju vald

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.