Subject: Tallinna mnt 9 alajaama projekt
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Nov 2024 13:04:42 +0200

Tere

Palun kooskõlastada Tallinna mnt 9 kinnistule paigaldatava alajaama ning 
alajaama toitekaablite projekt.
Projekti dokumentatsioon asub siin:
https://www.dropbox.com/scl/fo/yvauxmdbgmz0ub2cfq83o/AK8gOhrm9-Lb0s5UKvFg-ew?rlkey=ih0uor9dykoif56ou5wpr4gnj 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/yvauxmdbgmz0ub2cfq83o/AK8gOhrm9-Lb0s5UKvFg-ew?rlkey=ih0uor9dykoif56ou5wpr4gnj&st=m26qxlma&dl=0> 
&st=m26qxlma&dl=0

Alajaam projekteeritakse seoses sellega, et kinnistule Tallinna mnt 9 
planeeritakse paigaldada täiendavad elektriautode laadimispunktid ja on vaja 
suurendada võrgu läbilaskevõimsuse.
Projekti tellija on Võru Elektrivõrgud OÜ. Transpordiameti poolt väljastatud 
tehniliste tingimuste nr. on 7.1-2/24/13858-2 (14.08.2024).

Lugupidamisega
---------------------
Artjom Jurtsenko
ExaEnergy OÜ
+372 5889 5246
[email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.