Subject: Tehniliste tingimuste taotlus. Rakvere Rägavere tee rek (Kaevu tn-linna piir)
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Nov 2024 15:27:50 +0200

Tere!

Palun väljastada Palmpro OÜ-le

Rakvere linnas, Rägavare tee (lõigus Kaevu tn -Linna piir)
rekonstrueerimise projekti koostamise projekteerimise nõuded.

Alusdokumendid on lisatud kirjale.

Lugupidamisega

Olev Saago

Juhatuse liige

Palmpro OÜ

Nõmmiku 21, Saue linn

76506 Harjumaa

+372 509 7516 [email-masked]

 <https://www.palmpro.ee/> https://www.palmpro.ee/

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.