Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Nov 2024 16:44:06 +0200

Tere!

Saku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/28114 aadressile 
Harju maakond, Saku vald, Tagadi küla, Kätkomaa (Reoveepuhasti) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kavandatavad rajatised jäävad osaliselt 
avalikult kasutatava tee kaitsevööndisse. Seega palume kooskõlastust.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27185396>  (menetlus nr: 
460125), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (MAIGI TENISSON) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister