Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Nov 2024 11:49:29 +0200

Tere!

Kose Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/28381 aadressile 
Harju maakond, Kose vald, Paunküla, Proosa (Elamu) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 36 (5) 2) Vajaduse korral kontrollib pädev 
asutus, kas seoses ehitusteatises märgitud ehitise või ehitamisega tuleb 
kooskõlastada ehitis või ehitamine pädeva asutusega.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27183209>  (menetlus nr: 
461027), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kose Vallavalitsus) või menetleja (ILLE VIIRON) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister