Subject: Elektritööprojekti kooskõlastamine
From: "Vlad Romanjuk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Nov 2024 11:03:24 +0200

Tere.

Hepta Group Energy OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektritööprojekti 
"Mastalajaama Kasti:(Risti) elektrivõrgu rekonstrueerimine". Objekti 
asukoht: Laiküla, Lääne-Nigula vald, Lääne maakond.
Projektlahenduse kohaselt puututakse kokku riigitee 10 
Risti-Virtsu-Kuivastu-Kuressaare tee kaitsevööndiga, km 27,81 - 27,86.
Saadame taotlus projekti kooskõlastamiseks.

-- 

Lugupidamisega

Vlad Romanjuk

Electrical Designer | Projekteerija

+372 5576433

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4yJQmhjH81FirFhfM_I9XtQkOofFk_dRjB-ZsKXSw6BlN_0H4m1i44cB4z0WXuz9mSmu2WFI2l5SGaB>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.