Subject: teade
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Nov 2024 09:54:03 +0200

Tere

Saadan täiendkoolituse tunniplaani. Eksam toimub 15.12 kell 17.00 Võidu 27, 
Rakvere.

Parimat

Rakvere Autokool

______________________

Lugupidamisega

Tarmo Tänavots

Rakvere Autokool OÜ

Juhataja

Tel 515 2340

[email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.