Subject: Webdesktop: Päring koolibussi marsruudile peatuse tähise paigaldamiseks
From: "Toila VV" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Nov 2024 11:15:26 +0200

Tere

Toila valla koolibussi marsruut liigub mööda Konju-Voka teed 13199, mis on 
Transpordiameti haldusalas. Samal teel teisi ühistranspordi marsruute ei 
ole.
Koolibussi kasutajate ja teenuse osutaja vaheliste arusaamatuste vältimiseks 
sooviksime paigaldada bussi peatumise kohta peatuse märgi. Soovitud asukoht 
Konju-Voka teel on näidatud manuses.

-- 
Lugupidamisega

Hannes Lumiste
abivallavanem
[email-masked], +372 53611017

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.