Subject: Riigitee nr 24124 Viljandi – Suure-Jaani km 21,270 – 22,505 Suure-Jaani linnalõigu rekonstrueerimise projekt
From: "Laura Andla" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Nov 2024 11:00:57 +0200

Tere!

Transpordiamet on koostanud seisukohad Suure-Jaani linnas Jaama tänav T1, 
Tallinna tn 16b, Tallinna tn 18a ja Aia tn 2 katastriüksuste ja lähiala 
detailplaneeringu koostamiseks (22.08.2024 kiri nr 7.2-2/24/13483-2). 
Väljastatud seisukohtade kohaselt on vajalik riigiteelt juurdepääsu 
planeerimisel arvestada Landverk OÜ tööga nr T2213 "Riigitee nr 24124 
Viljandi – Suure-Jaani km 21,270 – 22,505 Suure-Jaani linnalõigu 
rekonstrueerimise projekt".

Kas oleks võimalik edastada nimetatud projekti dwg fail, et projekti 
lahendust oleks võimalik planeeringu joonistel kajastada? Manuses on 
vajaliku lõigu pdf.

Lugupidamisega

Laura Andla

Ruumi Grupp OÜ

+372 55 42 986

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.