Subject: Randvere tee ja Kibuvitsa tee lõikumise ohutustamine
From: "Rait Parve" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Siim Jürima <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Nov 2024 11:45:58 +0200

Tere

Hetkel on Kibuvitsa ja Randvere tee ristmik liikluskorralduslikult ja
teeandmise kohustusest rajatud „peatu ja anna teed“ põhimõttel. Nähtavuse
osas on kohaldatud on projekteerimise lähtetaset rahuldav. Kibuvitsa tee
teenindab Randvere lasteaeda ja seetõttu on ka liiklussagedus seal
ristmikul mõneti kõrgem ümbritsevatest elamupiirkonna teedest ja
ristmikest. Oleme saanud piirkonna lastevanematelt sisendi, et tegemist on
ohtliku kohaga ja hommikustel tundidel on väga keeruline sooritada
vasakpöördeid tulenevalt puudulikust nähtavusest ning seetõttu tekivad
ohtlikud olukorrad. Ristmikule on valla poolt paigaldatud liikluspeegel
parandamaks nähtavust, kuid suurema nähtavuskolmnurga loomisega tekib
otsene nähtavus, mis parandab oluliselt ohutust ning seeläbi väheneks ka
ohtlike olukordade tekkimise tõenäosus. Eesti Liikluskindlustuse Fondi
liiklusõnnetuste kaardile tuginedes on antud ristmikul juhtunud 2
liiklusõnnetust, millest viimane 2022. aastal.

Antud ristmikul suurema nähtavuskolmnurga loomine tähendab paraku tegevusi
väljaspool transpordimaad. Projekteerimise lähtetasemel rahuldav puhul
jääks nähtavuskolmnurga ala osaliselt Nõmmeliiva tee 13 kinnistule ja
eeldab seal alas puude eemaldamist ja piirde rajamist taandega või muid
sarnaseid töid.

Viimsi vallavalitsus on võtnud ühendust kinnistu Nõmmeliiva tee 13
omanikuga uurimaks koostöö võimalusi selles osas.

Palun ka Transpordiametil hinnata antud ristmikku ja teeme ettepaneku,
lisada antud ristmik LOK nimekirja.

Rait Parve
transpordi vanemspetsialist
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8707

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.