Subject: Elektritööprojekti kooskõlastamine, Hepta Group Energy OÜ töö nr. 12648P_JT3032
From: "Vlad Romanjuk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Nov 2024 12:54:16 +0200

Tere.

Hepta Group Energy OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektritööprojekti 
Soo 7 elektriliitumine. Objekti asukoht: Taebla alevik, Lääne-Nigula vald, 
Lääne maakond.
Projektlahenduse kohaselt asendatakse olemasolev madalpinge õhuliin 16136 
Taebla-Kullamaa tee kinnistul.
Saadame projekti kooskõlastamiseks.

-- 

Lugupidamisega

Vlad Romanjuk

Electrical Designer | Projekteerija

+372 5576433

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4yJQmhjH81FirFhfM_I9XtQkOofFk_dRjB-ZsKXSw6BlN_0H4m1i44cB4z0WXuz9mSmu2WFI2l5SGaB>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.