Subject: Piiri kindlakstegemise ning piiride ja piiripunktide kättenäitamise kutse; Kehtna vald,Kärpla küla
From: [email-masked]
To: Maantee <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Nov 2024 12:38:55 +0200

Tere

Teostan Rapla maakonnas Kehtna vallas Kärpla külas paikneva Palso 
29202:002:0441 katastriüksuse piiride asukoha kindlakstegemist.

Katastriüksus piirneb 20249 Lellapere-Kokuta tee  29202:005:1292 
katastriüksusega.
Vastavalt katastriüksuse moodustamise korrale kutsub maamõõtja piiri 
maastikul kättenäitamisele kõik puudutatud katastriüksuste omanikud.
Saadan piiri kindlakstegemise ning piiride ja piiripunktide 
kättenäitamise kutse.
Kirjale on lisatud riigiteega ühise piirilõigu piiripunktide 
koordinaadid tekstifailina.

Lugupidamisega
Enn Kaaret
maamõõtja
5149611
---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.