Subject: Mahta kinnistu liitumise projekti kooskõlastus
From: "Kraav, Enn" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Nov 2024 22:05:20 +0200

Tere

Koostan Elektrilevi tellimisel Põlvamaal Räpina vallas Ristipalo külas
Mahta tankla liitumisühenduse projekti, milles on planeeritud
liitumisühenduse toitekaabel paigaldada osaliselt
Tartu-Räpina -Värska tee kinnistule. Palun Teie kooskõlastust planeeritud
lahendusele.

Lisa: Allkirjastatud projekti failid.

Lugupidamisega
Enn Kraav
Leonhard Weiss OÜ
Vanemprojekteerija
53359520

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.