Subject: Kuivanud puud
From: "Mario Piirmets" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Nov 2024 13:41:38 +0200

Tere

Palun üle vaadata Kehtna vallas, Eidapere alevikus, 20159 Eidapere jaama
tee (kat: 29203:003:1238) alal, eluhoonete pool kasvavad puud. Mitmed
neist on kuivanud ja vajaksid eemaldamist.

Lugupidamisega

Mario Piirmets

keskkonnaspetsialist

Kehtna Vallavalitsus

Tel: 5332 1210

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.