Subject: LC1639 elektriprojekti kooskõlastus
From: Hövel, Jalmar <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Nov 2024 15:05:37 +0200

Tere

Leonhard Weiss OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti.

Kirjutan seoses elektriprojektiga LC1639, IP7267 „ Valgevälja tee
detailplaneeringu elektriliitumine, Pappsaare küla, Pärnu linn, Pärnu
maakond“

Maakaabli ja reservkaitsetoru paigaldus 19112 Valgeranna tee
kaitsevööndis.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Jalmar Hövel

Projekteerija

Mob +372 53051974

[email-masked]

http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.