Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Nov 2024 15:45:09 +0200

Tere!

Viimsi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/13043 
aadressile Harju maakond, Viimsi vald, Haabneeme alevik, Karulaugu tee// 
16// Mereranna tee L4// Randvere tee 6// 9b// Ravi tee// Viimsi-Randvere 
tee, Harju maakond, Viimsi vald, Haabneeme alevik, Karulaugu tee// 16// 
Mereranna tee L4// Randvere tee 11// 11a// 6// 8// Ravi tee// 
Viimsi-Randvere tee, Harju maakond, Viimsi vald, Haabneeme alevik, Kaluri 
tee// Karulaugu tee// 16// Randvere tee 11// 6// 8// 9// L12// Ravi tee// 
Viimsi-Randvere tee, Harju maakond, Viimsi vald, Haabneeme alevik, Karulaugu 
tee 17// Viimsi-Randvere tee, Harju maakond, Viimsi vald, Haabneeme alevik, 
Kaluri tee// Karulaugu tee// 16// L1// Mereranna tee L4// Randvere tee 11// 
6// 8// 9// 9b// L12// Ravi tee// Viimsi-Randvere tee, Harju maakond, Viimsi 
vald, Haabneeme alevik, Viimsi-Randvere tee (Veevarustus, 
Reoveekanalisatsioon, Sademeveekanalisatsioon, Drenaaž, Tänavavalgustus, 
Kastmisveetorustik ja mahutid) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27172342>  (menetlus nr: 
460075), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viimsi Vallavalitsus) või menetleja (EDE LAIDRO) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister