Subject: FW: VT2150 Kobela alevik, Antsla vald, Võru maakond sideprojekti kooskõlastamine
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Nov 2024 10:34:43 +0200

registreerimiseks

From: [email-masked]
<[email-masked]>
Sent: Thursday, November 7, 2024 10:32 AM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: VT2150 Kobela alevik, Antsla vald, Võru maakond sideprojekti
kooskõlastamine

Tere

Kooskõlastasite 10.10.2024 Kobela sidevõrgu projekti. Sain Võru Veelt
tagasisidet ning pidin trassi natukene nihutama. Palun uut kooskõlastust.

Lisasin manusesse ka eelmise kooskõlastuse.

Lugupidamisega

Robert Putnik

Projekteerija

Keskkonnaprojekt OÜ

Ringtee 12, 50105 Tartu

Tel: +372 57704184

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.