Subject: Kutse Illako katastriüksuse (toimingu nr 202407054826) piiride kättenäitamisele
From: [email-masked]
To: transpordiamet <[email-masked]>
Date: Thu, 07 Nov 2024 13:25:14 +0000

Lp. 23169 Nõuni-Lasteaia tee katastriüksuse omanik

Eesti Vabariik Kliimaministeerium, volitatud esindaja Transpordiamet

                                                                                                                                   
MEIE 07/11/2024

Kutse piiride kättenäitamisele

Piiri asukoha looduses kättenäitamise põhjus

 

Teatan Teile kuuluva 23169 Nõuni-Lasteaia tee (58202:003:0994) katastriüksusega
piirneva Valga maakond,Otepää vald, Neeruti küla, Illako (58202:003:0019)
mõõdistamisest. Mõõdistamise toiminguks on Illako katastriüksuse jagamine.

Ühisel piiril on kaks ühist piiripunkti: varasemast piirimärke säilinud ei ole.

 

Piirikirjeldus-Saaremäe

Piiripunkti nr

Piiripunkti vorm

Piiri kulgemise viis

Märkus

Paigalduse info

Piir kindlaks tehtud

2

*teemaa serva punkt

*teema serv

*7 meetri kaugusel tee teljest

-

-

3

metalltoru

sirgjooneline

-

taastatud

-

 

Märkused taastatud, olemasolevate ja paigaldatud piirimärkide kohta:

Maastikul hävinud piiripunkti  nr 3 registreeritud L-EST koordinaatide järgne
asukoht jääb käesoleva mõõdistusega täpsustatud tee teljest 6.58 meetri
kaugusele. Piiripunkt nr 3on määratud piiripunktide  nr 4 - 3 registreeritud
L-EST koordinaatide järgse sirge lõikumisele teemaa serval 7 meetri kaugusel tee
teljest ja tähistatud metalltoruga. Tähistamata piiripunkt nr 2 on määratud
piiripunktide nr 6 ja nr 1 vahelise sirge pikendamisel teemaa servani 7 meetri
kaugusel tee teljest.    

Maakatastriseaduse §17 lõike 5 järgi on maamõõtja kohustatud piiride
kättenäitamisele kutsuma kõikide kinnisasjade omanikud, kelle kinnisasjal on
mõõdistatava piiriga ühine piiripunkt.

 

Aeg ja koht

Kutsun Teid Illako katastriüksuse piiri ja piirimärkide kättenäitamisele
19/11/2024 algusega kell 9.00 piiripunkt nr 3 juures.

Piiride ja piirimärkide kättenäitamine toimub nimetatud katastriüksustel
looduses. Oma soovist osaleda katastriüksuse piiride kättenäitamisel ja
kindlakstegemisel palun teatada hiljemalt 2 tööpäeva ette.

 

Ilmumata jätmise või kirjaliku seisukoha esitamata jätmise tagajärjed

Kutse saatmisega loetakse piirimärkide asukohad ja nende alalhoiu kohustus
kinnisasja omanikule teatavaks tehtuks ja omanik piiride asukohaga nõustunuks
(maakatastriseaduse § 17 lõige 6), välja arvatud juhul, kui ilmneb piiride
kindlakstegemise vajadus. Kui Teil on piiri ja piirimärkide kohta märkusi, tuleb
need esitada hiljemalt piiri kättenäitamisel looduses. Teie poolt esitatud
märkused, taotlused ja seisukohad kantakse piiriprotokolli.

 

Piiriprotokolli allkirjastamine

Pärast piiri kättenäitamist koostatakse 3 tööpäeva jooksul piiriprotokoll, mida
saate

allkirjastada digitaalselt. Soovi korral saate ilma piiride kättenäitamiseta
piiriprotokolli allkirjastada.

 

 

 

 

 

 

Piirimärkide alalhoiukohustus

Kinnisasja omanik peab tagama piirimärgistuse säilimise. Te ei või piirimärke
iseseisvalt muuta

ega ümber paigutada (asjaõigusseaduse § 128 lg 2).

 

Kui teil on lisaküsimusi, palun võtke minuga ühendust.

Lugupidamisega

Vallo Hansen

Maamõõtja

Maakorraldustööde tegevuslitsents nr 616MA-k

Tel: +372 5115145

 

Lisad: Piiripunktide ja piiride skeem
---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.