Subject: Kutse Illako katastriüksuse (toimingu nr 202408055717) piiride kättenäitamisele ja kindlakstegemisele
From: [email-masked]
To: transpordiamet <[email-masked]>
Date: Fri, 08 Nov 2024 10:22:33 +0000

LP.   23169 NÕUNI-LASTEAIA TEE KATASTRIÜKSUSE OMANIK

Eesti Vabariik Kliimaministeerium, volitatud esindaja Transpordiamet

 

                                                                                               
                                         MEIE 08/11/2024

 

Kutse piiride kindlakstegemisele ja kättenäitamisele

Piiri asukoha looduses kättenäitamise ja piiride kindlakstegemise põhjus

 

Teatan Teile kuuluva 23169 Nõuni-Lasteaia tee (58202:003:0994) katastriüksusega
piirneva, aadressiga Valga maakond,Otepää vald, Neeruti küla, Illako
(58202:003:1192) mõõdistamisest. Mõõdistamise toiminguks on Illako
katastriüksuse kontrollmõõdistamine.

 

Piiril on 2 tähistatud piiripunkti: varasemast on säilinud neist piiripunkt nr
(6), mis on metalltoru.

Maastikult leitud metalltoru asukoht piiripunktis nr 6 on vastuolus Illako
katastriüksuse registreeritud piiripunkti L-EST 97 koordinaatidega, sellest
tulenevalt on vaja läbi viia piiripunktis nr 6 piiridekindlakstegemise toiming
(vt. lisaks kindlskstegemise skeemi).

 

Piirikirjeldus-Illako

Piiripunkti nr

Piiripunkti vorm

Piiri kulgemise viis

Märkus

Paigalduse info

Piir kindlaks tehtud

5

metalltoru

*teemaa serv

*7 meetri kaugusel tee teljest

taastatud

-

6

metalltoru

sirgjooneline

-

taastatud

1)

 

Piiride kindlakstegemine (vt. lisaks selgitav skeem ):

 

1) Põhjus: Maastikult leitud metalltoru asukoht on vastuolus Illako
katastriüksuse registreeritud piiripunkti L-EST 97 koordinaatidega.

 

Selgitus: Illako katastriüksus on mõõdistatud 2001 aastal L-EST 97 süsteemis.
Maastikult leitud metalltorule käesoleva mõõdistusega määratud koordinaadid
erinevad piiripunktis nr (6) 2001. aastal määratud koordinaatidest 3.8 meetrit
ja piiripunktis nr (7) 3.5 meetrit. Pähkli katastriüksus on mõõdistatud 1998
aastal suvalises süsteemis. Väike-Kivistiku katastriüksus on mõõdistatud L-EST
97 süsteemis 2009 aastal. Väike-Kivistiku registreeritud seletuskirja järgselt
on mõõdistaja 2009 aasta mõõdistuse ajal taastanud piirimärgi piiripunkti nr (7)
2001 aasta mõõdistuse registreeritud L-EST koordinaatide alusel. Maastikul
olemasolevad piirimärgid nr 8 ja 9 vastavad registreeritud L-EST
koordinaatidele, erinevus piiripunktis nr 8(0.06m),nr 9(0.03m). Kontrolliti ka
Pähkli ja Väike-Kivistiku ühist piiripunkti nr 1(piiripunkti nr Väike-Kivistiku
registreeritud plaani järgi). Koordinaatide erinevus (0.01m). Seega järeldub, et
maastikult leitud metalltorud nr 6 ja 7 ei asu algses asukohas ja piirimärgid
tuleb maastikul õigesse kohta taastada. Piiri ja piiripunktide kindlakstegemisel
on mõistlik aluseks võtta Illako katastriüksuse registreeritud L-EST97 süsteemi
koordinaadid.

 

 

 

 

 

 

 

Märkused taastatud, olemasolevate ja paigaldatud piirimärkide kohta:

Maastikul hävinud piiripunkti  nr 5 registreeritud L-EST koordinaatide järgne
asukoht jääb käesoleva mõõdistusega täpsustatud tee teljest 7.29 meetri
kaugusele. Piiripunkt nr 5 on määratud olemasoleva piiripunkti nr 9 ja 
piiripunkti nr 5 registreeritud L-EST koordinaatide järgse sirge lõikumisele
teemaa serval 7 meetri kaugusel tee teljest. Piiripunkt nr 5 on tähistatud uue 
metalltorust piirimärgiga. Piiripunktis nr 9 on piirikivi tsentriauk puuritud
käesoleva Illako katastriüksuse mõõdistuse  käigus.

 

Maakatastriseaduse §17 lõike 5 järgi on maamõõtja kohustatud piiride
kättenäitamisele kutsuma kõikide kinnisasjade omanikud, kelle kinnisasjal on
mõõdistatava piiriga ühine piiripunkt.

 

Aeg ja koht

Kutsun Teid Illako katastriüksuse piiri ja piirimärkide kättenäitamisele
19/11/2024 algusega kell 9.00 piiripunkt nr 6 juures.

Piiride ja piirimärkide kättenäitamine toimub nimetatud katastriüksustel
looduses. Oma soovist osaleda katastriüksuse piiride kättenäitamisel ja
kindlakstegemisel palun teatada hiljemalt 2 tööpäeva ette.

 

Ilmumata jätmise või kirjaliku seisukoha esitamata jätmise tagajärjed

 

Kutse saatmisega loetakse piirimärkide asukohad ja nende alalhoiu kohustus
kinnisasja omanikule teatavaks tehtuks ja omanik piiride asukohaga nõustunuks
(maakatastriseaduse § 17 lõige 6), välja arvatud juhul, kui ilmneb piiride
kindlakstegemise vajadus. Kui Teil on piiri ja piirimärkide kohta märkusi, tuleb
need esitada hiljemalt piiri kättenäitamisel looduses. Teie poolt esitatud
märkused, taotlused ja seisukohad kantakse piiriprotokolli.

 

Ilmnenud piiride kindlakstegemise vajaduse tõttu on Teie osavõtt ja tagasiside
oluline!

 

Piiriprotokolli allkirjastamine

 

Pärast piiri kättenäitamist koostatakse 3 tööpäeva jooksul piiriprotokoll, mida
saate

allkirjastada digitaalselt. Soovi korral saate ilma piiride kättenäitamiseta
piiriprotokolli allkirjastada.

 

Piirimärkide alalhoiukohustus

 

Kinnisasja omanik peab tagama piirimärgistuse säilimise. Te ei või piirimärke
iseseisvalt muuta

ega ümber paigutada (asjaõigusseaduse § 128 lg 2).

 

Kui teil on lisaküsimusi, palun võtke minuga ühendust.

 

Lugupidamisega

Vallo Hansen

Maamõõtja

Maakorraldustööde tegevuslitsents nr 616MA-k

Tel: +372 5115145

 

Lisad:  Piiripunktide ja piiride skeem, Piiride kindlakstegemist selgitav skeem
---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.